Ass-vertising: het gat in de markt

Niks doeltreffender dan levende reclame. VT4 introduceert 'ass-vertising' in Vlaanderen. Ass-vertising deed de overwegend mannelijke harten eerst sneller slaan in de VS, meer bepaald in The Big Apple. Het Antwerpse Centraal Station streek gisteren (maandag) de Europese primeur op. Vijf goed van oren en poten voorziene deernes 'liftten hun rokje omhoog en ontblootten zo de boodschap op hun slipje'. (bron: GVA) De boodschap moest ons in dit geval warm maken voor 'Paradise Hotel', de nieuwe reality-soap van VT4.

Prima strategie, net nu we uitgekeken raakten op de colbert van Jean-Marie Pfaff. Een rondje googelen leert ons dat ass-vertising inderdaad al langer ass kickt in de VS. Voorbeelden in overvloed.

Denk vooral niet dat we het nu wel hebben gehad met ingenieuze marketingtechnieken, want marketingwatchers doen ook nog konde van 'eggvertising' en 'tattoovertising'. Nu nog dat gat in de markt vinden...