Dienstmededeling

Tot mijn almaar groeiende verbazing blijft de Terzake-sage voortduren, en dat geheel buiten mijn wil om. De ironie van het lot wil namelijk dat ondergetekende wat extra bezoekers verwelkomt via de weblog van De Standaard, hetgeen de hele weblogdiscussie een tweede leven dreigt te bezorgen.
Om de kritikasters van de
kritikaster de pas af te snijden maak ik dan ook van de gelegenheid gebruik om te melden dat ik bij nader order nog steeds niet ben klaargekomen. Van de kijkcijfers wel te verstaan.
Ik betreur het dat sommigen zich persoonlijk aangesproken voelden door het stukje
'Gebakken lucht in de blogosfeer'. Ik heb dan misschien een kritisch stukje geschreven over bloggers, maar ik heb ook kritische stukjes geschreven over het nieuwe mobiliteitsplan van Johan Vande Lanotte, ramptoeristen in Thailand, de nieuwe verkeerscampagne van Renaat Landuyt, en -als je wil- de vermeende NSV-sympathieën van Helmut Lotti.
Het laatste voorbeeld uitgezonderd bleef de reactie- en kijkcijferoceaan zijn rustige zelve. Het gaat 'm dus meer om het onderwerp dan om de manier waarop je iets schrijft. De boodschap aan kijkcijfergeile bloggers -zonder deeplink!- is even simpel als verwerpelijk; post een kritisch stukje over bloggers...

p.s.: Dit was geen stukje over bloggers, maar een persoonlijk intermezzo.

Meer van dat op:

Interrupted.the Postbacklog
Michel Vuylsteke's weblog
ICT en Onderwijs BLOG
Nonsens From Schoten
Kwaadbloed